Sn baitsgaana uu? Minii Mongoliin itgel 1t ahan dvvsee!

Ta bvhenteigee bayart medeenii huudsan dr uulzah shn bn. Odoogoor mongoldoo bish uur gazar bgaa bolhoor Mongold bolj bgaa bayrt medeenii talaar sonsoj, eswel zurgiig ni harj medeh yum daa. 

Maranatha svmiin gishvvn Ariunaa bn. Burhanii iweeleer bas songoltoor ungursun jil 1000 missionert elseed 10 sar fillipind missionereer ajillaj bgaad odoo solongost huwaarilagdaad ajillaj bn.Manai pastor Park, solongosoos huwaarilagdaj irsen PMM pastor. nadad maash ih itgej filipind missioner bolhod bvh zardliig daaj filipin lvv missionereer ilgeesen.haana ch bsan ene gazruud minii ger shig mongol oron shig min bj chadahgui ch Burhan dotor Ene gazruudiig geree hemeen bodoj hamt bgaa hvmvvsee ah egchee bolgood Burhanii hair iweeleer dvvren bnaa. 

Burhan dotor baiwal Burhan bidniig hen ch bolgon huwirgadag yum bn. Bi umnu ni missioner bhiig muruuddug bsan bol odoo Burhan minii muruudliig biylvvled bas deerees ni hamgiin hiih durgui zuiliig min gol ajil min bolgood ugchihsun bdg. Bi 1r kursee l tugssun. Vrgeljlvvlegui 1000 missionert elssen. Tend bhd olon hvmvvstei tniltsaj olon ornii hvmvvs herhen bdg Burhantai hariltsah ni her bdg gd l hvmvvsiin ch Burhanii talar medsen. Gehdee odoo Angli helnii bagsh bolood angli heliig zaaj bgaa. Ene ajil nadad vneheer ahadsan ajil! Bagsh boloh ch durgui bsn. Getel Burhan nmg odoo bagsh bolgood, Uuriinhuu dotor nmg bailgaj olon zuiliig zaaj bgaa. 

Asar ih tewcheer medlegiig shaardsan ene ajliig bi Burhanii hvcheer l hj barah yum. Hamgiin ih zalbiral hamgiin ih zalbiral end bhd min ih tusaa ugch bn. Missioner bolood hamgiin ih surch bgaa um  Tewcheer. Ger bvlee hairtai dotnii hvmvvsee sanah shg hetsvv gantsaardal bhgui. Gehdee Burhan vrgelj nmg taiwshruuldag. Hvmvvsiig oilgoj sonsoh, Bvhii l zuiliig Burhanii vgs vndesnees oilgoj harh gd l. Herwee bi missioner boloogui bsan bol Burhantai hariltsah hariltsaa neeh sn usuhgui bsan bhaa. 

Ene bol ta bvhenteigee mendchilsen minii medchilgee blaa! Hoishdoo Burhanii ugsun olon iweelvvdiig ta bvhenteigee huwaaltsan bolnoo!


Burhanii hair bol Hyazgaargui! Hezee ch duusashgui. Ter bidniig vrgelj hamgaal harj handaj bdg, Ta bvhen Duulal 121r bvlgiig zalbirlaar ehleed unshaarai! Burhan bidniig herhen hamgaaldag hairladag bolhiig medreh bolnoo!


Ta bvhniig Burhan iweeh boltugai!

Ariunaa, Mongol missioner