Die oggend Manna sal om 6 vm verskaf word. Dankie.

Bestudeer Sending in die SSnet.org-reeks Les 1, mag die Heilige Gees die spreker na jou hart wees.

Die Onderwerp vandag is: "Sending as teenwoordigheid van God DBA = doen besigheid as vir Morning Manna van die Sabbatskool Les oor Sending".

Die openingslied sal 229 "Gees van die Lewende God" wees.

Die Sabbat Skool Kwartaalblad, aflaaibaar vanaf SSnet.org in die Engelse Teacher's Edition is op bladsye 10.

Die SSnet.org-werf laat enigiemand, enige plek toe om die les in hul eie taal te lees. Kies jou eie taal om te sien hoe God ook met jou hart praat.

Hoekom klik jy nie nou hierop nie?

https://www.adultbiblestudyguide.org/pdf.php?file=2023:4Q:SE:PDFs:EAQ423_01.pdf

---Betrokkenheid, Opsoek na die sondaars en verlore skape, Inkarnasie en vandag die Teenwoordigheid van God tot die wederkoms.

---Teenwoordigheid van God tot die wederkoms?

---Ja. Die DBA van die Drie-eenheid.

---Het jy al ooit gehoor van die DBA van die Drie-eenheid? Geen? Nou doen jy.

---Dit is eenvoudige wiskunde van die Bybel.

---Toe Jesus gevra is “wys ons die Vader”. Hy het geantwoord. Ek is so lank by jou en jy vra My om jou die Vader te wys?

---As julle My gesien het, het Jesus gesê, het julle die Vader gesien.

---Wat beteken dit? DBA. Besigheid doen as. Jesus het die Vader se besigheid op aarde gedoen asof die Vader hier is. = Teenwoordigheid. Reg?

---Toe was dit tyd vir Christus om te vertrek en Hy het belowe om by hulle te wees tot aan die einde van die aarde.

---Hoe verlaat jy en is jy terselfdertyd 'n teenwoordigheid? Eenvoudig. Hy het dit saam met die Vader gedoen. Hy gaan dit nou deur die Heilige Gees doen.

---“Wanneer Ek vertrek, het Hy gesê, sal Ek vir julle die Heilige Gees stuur.” Wat beteken dit? DBA. Besigheid doen as. Die Heilige Gees doen Jesus en die Vader se besigheid op aarde asof Jesus en die Vader hier is. = Teenwoordigheid. Reg?

---Maar mense sê dat daar net twee is, naamlik Jesus en die Vader. Die Gees is net 'n krag, nie 'n persoon nie.

---Jammer.

---Die Gees het antropomorfiese aspekte: ondersoek die diep dinge van God (1 Kor 2:10); leer (1 Kor 2:13); in jou woon (1 Kor 3:16, Rom 8:9, Rom 8:11); wat God gegee het (Hand 6:32 hon = wat); gepraat het (Handelinge 8:29, Handelinge 13:2 in die Codex Bezae Cantabrigiensis [nie 'n Goeie Griekse Manuskrip nie]); Filippus weggeraap (Hand 8:39); beveel het om te gaan (Hand 11:12); uitgestuur (Hand 13:4); deur Dawid gespreek het (Hand 1:16, 20 en Nehemia 9:20); doodmaak (Rom 8:13); lei (Rom 8:14); getuig (Rom 8:16); doen voorbidding (Rom 8:26); help swakhede (Rom 8:26); kreun sonder geluid (Rom 8:26); liefde vir Gees (Rom 15:30); verstand van die Gees (Rom 8:27).

---Die ruimte of sone van die Gees is die tempel van liggaam (1 Kor 3:16; 6:19; Rom 8:11, 8:9). Aarde in Handelinge 7:55; Christus en die Vader is in die hemel.

---Daar is een Gees nie baie nie (1 Kor 6:17). Een Vader en Een Jesus (1 Kor 8:6).

---Die Gees is die Here (2 Kor 3:17; Hand 13:2 en 13 en 13:47.

---Die Heilige Gees is ook Skepper (Joh. 1:1-2).

---Die Gees is God (Hand 5:3) in vergelyking met vers 4.

---Gees is beliggaamde waarheid (Johannes 15:26)

---Gees is identiese uitstraling van Christus? Ek stuur Myself? (X) Ek stuur nog een (o). Johannes 14:16.

---Gees getuig van Christus = DBA van Christus maar is nie Christus nie (Joh. 15:26).

---Die Gees vervul, vrug, gawe, gedoop, ontvang, profesie, wet van die Gees, nuutheid van die Gees, vreugde en vrede deur die Gees (Rom 15:13); heilig, liefde tot God is deur die Gees (Rom 5:5); woorde en prediking (1 Kor 2:4).

---Het Christus deur Heilige Gees gespreek (Hand 1:12).

---Kan jy nou die DBA sien as aparte persoon van die Divine Trio in Heaven (met behulp van Ellen White se woorde in Evangelism and Desire of Ages)?

---Al drie is God. Al drie het Agape-liefde. Al drie is Here. Al drie is Skeppers. Al drie is betrokke by die Verlossingsplan. Al drie het teenwoordigheid in ons deur mekaar DBA.

---Sommige mense sê Lucifer is die derde lid van die Trio. Jammer. Hy is nie Here nie, nie God nie, maar 'n skepsel. Kan nie deel wees van die Goddelike Trio nie. Goddelike? Geen skepsel is goddelik nie. Jammer.