Die oggend Manna sal om 6vm verskaf word. Dankie.

Bestudeer Efesiërs in die SSnet.org-reeks Les 4, mag die Heilige Gees die spreker na jou hart wees.

Die Onderwerp vandag is: Efesiërs 2 om Christus te weerspieël in ons lewens vir Oggend Manna van die Sabbatskool Les Efesiërs.

Die openingslied sal 229 "Gees van die Lewende God" wees.

The Sabbath School Quarterly, aflaaibaar vanaf SSnet.org in die Teacher's Edition is op bladsy 48.

Die SSnet.org laat enigiemand, enige plek toe om die les in hul eie taal te lees. Kies jou eie taal om te sien hoe God ook met jou hart praat.

Hoekom klik jy nie nou op hierdie skakel nie:

https://www.adultbiblestudyguide.org/pdf.php?file=2023:3Q:SE:PDFs:EAQ323_04.pdf

---Ons is deur genade geskep. Van miljoene sperms wat in die kanaal van die ma na die eiersel op swem, het jy eerste gekom. Wenner! Uit genade.

---Miljoene kon gewees het, maar dit was jy.

---So begin hierdie oorwinning met 'n lewe wat aan jou gegee is, hartklop hou aan, brein hou aan dink, bloed hou aan sirkuleer, kos hou aan om te verteer, sintuie hou aan om die skoonheid van die natuur rondom ons te geniet. Geniet verhoudings rondom ons. Maar wat van verhouding hierbo?

---Paulus in Efesiërs 2 sê: Haai, jy moet hierbo kyk. Jy was 'n oulike baba totdat jy 'n tiener geword het, toe het jy gemors. Reg?

---Julle was dood deur die mis-dade en sondes (2:1).

---Satan het jou mislei 2:2 of doen dit steeds?

---Jy was, of volg, die begeerlikhede van die vlees wat die verstand en Heilige Gees aftrek (2:3).

---Maar die Een wat jou gehelp het om jou hardloopwedloop na die eiervrug van jou moeder by bevrugting te wen, dié Een is ryk in barmhartigheid (2:4).

---Die Grieks in 2:4 open met 'n de negering wat "maar God" beteken.

---Waar is jy nou? Hierbo. Paulus sê kyk op vir 'n verandering.

---Jy was of is dood in sondes. Maar Christus het gekom om Sy goddelike werk te doen deur te probeer om almal te red. Insluitend jou. 2:5.

---Sodat die vermoë of potensiaal van goeie nuus en goeie toekoms toegedraai is in die werk van Christus wat gekom het, lewende, sterwende, sit met aanvaarding langs Sy Vader, gekwalifiseer as Priester as Voorbidder/Middelaar vir ons en gekwalifiseer as Voorspraak vir ons in die Ondersoekende oordeel. Dit is Jesus in die hemelse (heiligdom) (2:6).

---Waarom is die Drie-eenheid so betrokke by ons?

---2:7 dat Hulle in die ewigheid die genade, liefde en goedertierenheid teenoor ons kan betoon deur Christus Jesus.

---Ja, maar ek is nie 'n goeie man nie en nie een van my optrede is kosher of nugter nie.

--- Word eers gered. Oombliklike oorgawe oombliklike vergifnis en dan. Dan wat?

---2:8 Sê jy word nie gered deur jou werke nie. Was jy nie daar toe Christus gely en alles gedoen het? Was jy?

---“Wat dan van goeie werke. Ek bly soos ek is ... sleg?”

---Nee. 2:10. "Geskape in Christus op (epi) goeie werke". As dit “tot” was, sou Paulus die voorsetsel eis = tot gebruik. Maar hy het gesê "op" = epi.

---Op Wie se werke? Christus s'n. Ons is geskape op die voorbeeld van 'n behoorlike lewe van Christus van Nasaret wat op aarde wandel en praat?

---Ons moet in ons daaglikse lewe soos Hom lyk!

---Begin die lewenstyl van Jesus en Sy goeie werke en begin jou geheiligde lewe deur Hom na te volg.

---Jy klim op 'n perd. Wie dra jou? Die perd. Jy kom op die goeie werke van Christus. Wie werk saam met jou? Christus.

---Moet ons die werke doen wat Christus gedoen het. Die goeie werke? Paulus het ook daarop geantwoord: 2:10 “dat ons in hulle sou rondloop (peripatesomen)”.

---“In hulle?” Ja. Op die goeie werke. Weerspieël Christus. Wanneer? Nou dadelik. Het jy jou aan Christus oorgegee? Wees eers gewillig, gee dan op, ontvang dan loop. Lekker reg?